(P) Nu există nu se poate!

De Unica.ro pe
Campania creată de Andreea Marin și susținută de Top Line România a împlinit 3 ani și a venit cu noutăți în sprijinul femeilor care vor să-și schimbe radical stilul de viață, indiferent de vârstă, de statutul lor social sau de colțul de țară în care trăiesc.

Cu ajutorul specialiștilor, ele au avut ocazia, timp de două luni, să-și remodeleze corpul, să-și recapete suplețea, sănătatea și echilibrul, dar și tinerețea tenului, urmând tratamente corporale și faciale profesionale, personalizate în saloanele partenere Top Line din orașele lor.

Campania a început cu un weekend de neuitat, unde cele 8 femei alese din mii de aplicante, din toate colțurile țării, devenite Ambasadoare ale mișcării #NuExistaNuSePoate, s-au întâlnit cu specialiștii în înfrumusețare, nutriție, dezvoltare personală, yoga și fitness, cu psihologul menit să le ajute să înlăture blocajele emoționale ce împiedicau schimbarea lor în bine.

Au aflat noutățile legate de înfrumusețare, au cunoscut tehnicile și produsele de top la nivel mondial aduse în țară de Top Line, și puse la dispoziția lor ulterior, ce le-au adus corpul și tenul în cea mai bună formă. Au plecat apoi spre casele lor motivate să facă cea mai bună treabă în campanie pentru binele lor! Iar la finalul celor 2 luni, rezultatele nu s-au lăsat așteptate: au pierdut 8, 10 sau chiar 12 kilograme fiecare, silueta s-a subțiat cu 20 centimetri în medie, tenul lor e de nerecunoscut, și-au recăpătat echilibrul, feminitatea și încrederea, se prețuiesc astăzi așa cum merită și viziunea lor asupra viitorului s-a schimbat, îmbunătățindu-le și relațiile cu cei din jur.

OANA

Femeile au vârste cuprinse între 30 și 63 de ani, sunt din zone diferite ale țării, au meserii diverse (persoane asistate social sau cu dizabilități, cu profesii precum consilier, jurist, traducător, agent de vânzări, inginer constructor, analist, educator, funcționar, etc). Numitorul lor comun: dorința de schimbare! Au trecut prin necazuri greu de dus sau prin schimbările corpului după sarcini, au pierdut busola în propria viață, așadar aveau nevoie de oameni pricepuți alături, care să le ofere motivație și informație corectă pentru echilibrarea vieții lor de zi cu zi.

“Ideile preconcepute sunt cel mai mare dușman al nostru: “nu am timp, nu am resurse, nu știu ce să fac” sunt scuze la îndemână, pentru că într-adevăr pe umerii unei femei sunt atâtea griji și ajungem mereu să ne lăsăm pe noi înșine pe ultimul loc, tot amânăm să facem ceva bun și pentru noi, simțindu-ne vinovate atunci când ne permitem un răgaz doar pentru noi. Dar uităm că, dacă noi nu suntem echilibrate, nu ne simțim bine în propria piele, motivate, nu vom avea resurse nici pentru a dărui energie pozitivă mai departe. De aceea, TREBUIE să găsim timp și creativitate în a drămui resursele.

Andreea Marin - Nu exista nu se poate 2019

Campania noastră dovedește că se poate, învățând femeile să găsească soluții, astfel încât să se prețuiască și pe ele, așa cum merită! Le învățăm că nu există nu se poate, doar voință să fie! Aceste femei ne-au ascultat, au renunțat la obiceiurile negative din viața lor în favoarea celor benefice, au aflat că nu e de neatins ceea ce le face bine, atâta timp cât există moderație, s-au disciplinat și iată că transformarea lor vorbește de la sine!”, povestește Andreea Marin.

„Ambasadoarele au pierdut până la 12 kilograme în doar 8 săptămâni fiecare, până la 25 de centimetri în talie, și-au recâștigat încrederea în ele, armonia trupului și zâmbetul, fără teama ridurilor. De-a lungul campaniei, am avut parte chiar de reorientări profesionale și schimbări majore în viața personală, pentru că, de fapt, nu doar aspectul exterior, ci și interiorul lor s-a schimbat în bine, și-au dat seama care le este potențialul cu adevărat. E important felul în care aceste femei învață să se privească în oglindă: cu plăcere, cu respect, fără ca aceasta să însemne o dovadă de egoism. Să ai grijă de tine și, prin asta, să devii un model și pentru copiii tăi, e important. Anul acesta, una dintre Ambasadoare a fost motivată de faptul că fetița ei îi spunea că o iubește, dar nu și că e frumoasă. În finalul campaniei, spontan, a primit în mod natural acest compliment!“, spune Diana Baicu, Director Top Line Romania.

Delia și sora ei, Oana, în premieră pe coperta Unica

Delia și sora ei, Oana, în premieră pe coperta Unica